Limanlarımız… (?)

Rumlara Limanımızı Açıyoruz!

Türkiye AB’ye bir liman ve havaalanını Rumlara açma karşılığında KKTC’de Ercan ve Maraş’ın açılmasını önerdi.

07/12/2006

İddiaya göre AB lider zirvesi öncesi Türkiye Rum Kesimine Türkiye’deki bir Limanı ve Havaalanını açabilir. Türkiye ile bu konuda pazarlıkların sürdüğünü bildiren sözcü zirveye kadar böyle bir gelişmenin beklendiğini söyledi. Rum Kesimi yetkilileri de müzakerelerin durdurulmaması için bütün liman ve havaalanlarının açılmasında ısrarlı. Türk Dışişleri yetkilileri ise iddialara suskun kalırken görüşmelerin devam ettiğini açıkladı

Öte yandan, AA’nın haberine göre Türkiye’nin, Ercan havaalanının uluslararası trafiğe ve Maraş limanının doğrudan ticarete açılması karşılığında Türkiye’den de bir havaalanı ve limanın Rumlara açılabileceğini AB’ye bildirdiği öğrenildi.

Dışişleri Bakanlığı, haberi yalanlamadı.

ABD Dönem Başkanı Finlandiya ise Türkiye önerisinin birliğin taleplerini karışılamayabileceğini duyurdu.

Dönem Başkanlığına yakın kaynaklar, bu konunun AB içinde görüşülmeye devam edildiğini, taraflar arasında görüş alışverişinin sürdüğünü ve konunun AB Daimi Temsilciler Komitesi (COREPER) toplantısında muhtemelen ele alınacağını belirtti.

~ tarafından mollaca Aralık 8, 2006.

4 Yanıt to “Limanlarımız… (?)”

  1. ben türkiyedeki limanlarımız nelerdir öğrenmek istiyorum çünkü bunu kesinlikle öğrenmeliyim bu benim ödevim eğer bulamaszam öğretmenim çok kızar onun için bu limenları nasıl öğrenebilirim bana bir adres bir yol gösterirseniz sevinirim teşekürler.

  2. benim adım aşk

  3. ford rochester new york

  4. yha bnm de limanarı bulmam lazım ama bulamıyorum birileri acaba bna yardm edebilir mi?

Bir Cevap Yazın

 
